نفهم

می فهمم ....آری می فهمم .....حتی نفهمیدن را ....

دوست دارم ...آری دوست دارم روحم همیشه کنار جسم خسته ام باشد ....

دوست دارم در مکانی باشم که ساکنان آن مرا بفهمند....حتی نفهمیدن مرا ...

دوست دارم در مکانی باشم که اگر سکنه ای هم نداشت ....دیوار هایش مرا دریابند ....

من از اینکه تو بفکر زندگی هستی لذت میبرم ....

این قانون است ...

من نباید بفهمم....

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد میرزائی دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:03 http://www.khan.ir

سلام دیوانــــــــــــــــــــــــــــــــــه!
چطوری پسر قشنگ و مشنگ؟؟!!
من اومدم با کوله باری از کس خلـــــــــــــــــــــــــــی!(برابر همون دیوانگی)...

خیلی خوش امدی دکتر جان.....
افتخار من اینه که عشق منی...
از نظر دیونه ای شما هم ممنون
دیونه تم دیونه

پاکزاد دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 http://pakzad.blogsky.com

کیان . ظاهرا ممد حالش خوب شده . ببین چه بلبل زبون شده . وقتشه یه سر بری رشت .
میگم خدا وکیلی دوونه ها هم قشنگ مینویسن ها ؟ این که نوشتی واقعا هیچکس جرئت ش رو نداره بنویسه و اعتراف کنه . تو خیلی میفهمی که اینجوری مینویسی . اما من نمی فهمم تو چی میگی . یعنی اصلا تمام عمرم سعی کردم بفهمم و نشده . میگن اگه دیوونه باشی بهتره . منو قبول کردم و تو دیوونگی خودم موندم .

پاکزاد جان تا تبریز نیاد بهبودی کامل پیدا نمیکنه...شما هم بنده خدا رو نترسون....از رشد مجدد مو های سرت بگو تا باور کنه.....وای ی ی ی

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:40

جمع اساتید جمعه....
آزمودم عقل دور اندیش را
پس از این دیوانه سازم خویش را
********************
مشکل تعداد احمق‌های دنیا نیست، مشکل نحوه توزیع اونهاست.
آقا ما که بل کل حرفی برا گفتن نداریم از زبان دیگران شرح حالم باید شنید....

toti دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 http://popak.wordpress.com

جمع اساتید جمعه....
آزمودم عقل دور اندیش را
پس از این دیوانه سازم خویش را
********************
مشکل تعداد احمق‌های دنیا نیست، مشکل نحوه توزیع اونهاست.
آقا ما که بل کل حرفی برا گفتن نداریم از زبان دیگران شرح حالم باید شنید....
پی نوشت:
وقتی یادت میره اسم آدرست رو بذاری باید هم دو بار پست کنی...
آفتاب آمد دلیل آفتاب...
دیونه

اولدوز سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:58

هرکسی و هرچیزی
میتونه
مال هر کسی
باشه
ولی تو
فقط مال منی
عزیزم
تولدت مبارک
همیشه با من باش
من بی تو
نمی تونم دووم بیارم
همیشه و در همه حال دوستت دارم

دوستت دارم ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد