ویسکی با مارک پاسپورت ۴۰٪

امشب مست مستم ...دست پای غم رو بستم ام 

 غم دوست همیشگی منه  

من غم رو دوست دارم  

با گریه حال میکنم  

از دروغ بیزارم  

من صافم 

من پاکم 

من دوست دارم 

من دوست دارم 

من دوست دارم دیونه بمونم

نظرات 4 + ارسال نظر
قطره دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 20:46 http://www.eghballahoory.blogsky.com

قشنگه وبلاگت. به منم سربزن و نظر بده. منتظرتم.

آلبالو دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 21:05 http://albalooo.blogsky.com

CheerS

آشنا چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:40

ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه
اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه

آشنا چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:50

ماه من غصه نخور
زندگی جذر و مد داره
دنیامون یه عالمه آدمه خوب و بد داره
ماه من غصه نخور
همه که دشمن نمیشن
ماه من غصه نخور
مثل ماها فراوونه
خیلی کم پیدا میشه کسی رو حرفش بمونه
ماه من غصه نخور گریه پناه آدمهاست
تر و تازه موندن گل ماله اشک شب نماست
ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمیشه
اونی که غصه نداشته باشه آدم نمیشه
ماه من گریه نکن
خیلیها با زخم زندگی آشنان مثل من وتو
ماه من غصه نخور
زندگی خوب داره و زشت
خدا را چه دیدی شایدفردامونباشه بهشت
ماه من غصه نخور
دنیا را بسپار به خدا
هر دو مون دعا کنیم تو هم جدا من هم جدا





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد